Studenten van de opleiding Communicatie verkopen hun samenvattingen voor HBO. De studiedocumenten helpen je beter voor te bereiden op de Communicatie tentamens.
Dit is een geslaagde moduleodpracht Corporate Communicatie van het NCOI uit 2023. Onderwerp: een wooncoorperatie gaat fuseren en wil met en communicatieadvies optimaal blijven communiceren. Een hele uitgebreide opdracht met alle bijlagen en veel theorie va...
Hogeschool NCOI / Communicatie / corporate communicatieDit is een geslaagde moduleodpracht Corporate Communicatie van het NCOI uit 2023. Onderwerp: een wooncoorperatie gaat fuseren en wil met en communicatieadvies optimaal blijven communiceren. Een hele uitgebreide opdracht met alle bijlagen en veel theorie va...
Hogeschool NCOI / Communicatie / corporate communicatieDit is de nieuwste paper Marketingcommunicatie van het NTI Marketingcommunicatie en Branding (Communicatie en Multimediadesign. Het Dagmar-model wordt gebruikt om de paper te schrijven en is verplicht. Eenvoudig leesbaar en goed als voorbeeld te gebruiken....
NTI / Communicatie / NTI paper marketingcommunicatie Dagmar-model - Vergroten merkbekendheid maaltijdbezorger - Marketingcommunicatie en Branding - Geslaagd 2022 cijfer 8 - Communicatie en MultimediadesignDit is een nieuwe module interne communicatie van NCOI uit februari 2022. Opdracht: zoek een praktijkprobleem en zorg voor een adviesplan waarmee interne bedrijfscommunicatie verbeterd kan worden. Ik heb de inhoudsopgave er in gelaten zodat je kunt zien wa...
Hogeschool NCOI / Communicatie / NCOI module Interne Communicatie - Geslaagd Feb 2022 - Cijfer 7,5 met feedback - Verbeteren doorlooptijdenZet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontsta...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap & PlanningVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOpdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je hel...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Multidisciplinair projectDit was een hele leuke en leerzame module waarin ik een gesprek heb gevoerd met een officemanager. Dat het gesprek niet goed verliep is een understatement. Dit maakt voor de module niet uit, omdat ik nu kon uitleggen wat er allemaal niet goed ging. Erg the...
Hogeschool Leiden / Communicatie / NCOI moduleopdracht Communicatie Adviesgesprek beoordelingsgesprekModuleopdracht voor marketingcommunicatie, uitwerking case enerbelly. Merkanalyse, marketingcommunicatiedoelstellingen, marketingcommunicatiestrategie, merkbeleving.
Hogeschool NCOI / Communicatie / MarketingcommunicatieNCOI Moduleopdracht interne communicatie. Er is een communicatieplan geschreven voor een organisatie die de doorlooptijd van standaard orders wil verkorten. Met beschrijving van de organisatiecultuur, vragenlijst voor de analyse, uitwerkingen, communicatie...
Hogeschool NCOI / Communicatie / NCOI Moduleopdracht interne communicatie communicatieplanAlle opgaves uit het boek marketing kernstof H1-10. De antwoorden worden uitgelegd met een uitwerking
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingPortfolio met alle opdrachten die vereist waren voor het vak Global Marketing van de minor International Business II.
Hogeschool Leiden / Communicatie / Global MarketingHierbij een goede verduidelijking van een opdracht zoals deze moet worden verduidelijkt.
Fontys Hogescholen / Communicatie / CommTest van 14 vragen over COV, onderaan de antwoorden.
Avans Hogeschool / Communicatie /Financieel management voor communicatie. Hoofdstuk 5 en 6.
Hogeschool Inholland / Communicatie / Budgetterenbonus opdracht van economie communicatie
De Haagse Hogeschool / Communicatie / algemene economieIedere student die ooit te maken heeft gehad met het vak communicatie heeft het gezegde wel eens gehoord: ‘Communicatie is een breed vak.’ Dat is waarom studenten voor de opleiding kiezen. Tijdens een opleiding in communicatie leer je dingen over de meest uiteenlopende vormen van communiceren. De studenten kun je herkennen aan de tassen met camera’s, microfoons en andere gadgets die ze gebruiken tijdens hun opdrachten. Ze staan overal om video’s te maken of foto’s te schieten. Zijn ze daarmee klaar? Dan zoeken ze wel iets anders creatiefs om mee aan de slag te gaan. Op grote laptops maken ze bijvoorbeeld designs voor hun toekomstige bedrijven. De opleiding is niet alleen maar praktijk, de student moet ook gewoon uit boeken studeren! Ook zij volgen vakken, colleges en ze werken zich door honderden presentaties. Tussen de camera’s liggen samenvattingen en uittreksels, die ze leren voor hun examens, tentamens en opdrachten. Communicatiestudenten produceren niet alleen content, ze leren ook analyseren, kritisch kijken naar wat zij voor hun klant kunnen betekenen en hoe ze dat op een acceptabel niveau onderzoeken.
De meeste studenten hebben op de middelbare school gekozen voor vakken als economie, aardrijkskunde en geschiedenis. Ze hebben brede interesses, maar konden geen keuze maken voor een specifiek vak. Communicatiestudenten willen graag van heel veel onderwerpen meer weten, tijdens hun studie komen ze erachter wat hun aandacht echt trekt. Dan gaan ze zich binnen de opleiding meer op dat vakgebied richten. De één ontdekt bijvoorbeeld een passie voor videobewerking, terwijl de ander een talent ontdekt voor interne communicatie. Vakken als Mens & Samenleving, Psychologie en Marketing worden door de studenten gevolgd.
De studenten werken vaak al in communicatie naast hun opleiding. Wat ze leren kunnen ze hierdoor meteen in de praktijk toepassen. Dat is waardevol voor bedrijven, omdat er binnen het communicatie vak vaak dingen veranderen. Nadat ze zich drie jaar hebben ingezet om het laatste jaar te bereiken gaan ze bezig met een afstudeerstage, die beoordeeld wordt op basis van een gemaakte scriptie. De afstudeerperiode wordt door veel studenten ervaren als een pittige periode, waar veel van hen verwacht wordt. Hulp voor tijdens die periode kan komen van tutoren die scriptiehulp hebben aangeboden. Hte is ook mogelijk om je eigen communicatie kennis over te brengen op andere studenten door je eigen diensten aan te maken.
Een afgestudeerde communicatiestudent kan voor veel bedrijven aan de slag. Tijdens de opleiding heeft de student als het goed is een idee gekregen van de specifieke functie waar hij of zij het beste bij past, binnen een communicatieteam. Je krijgt dan een functie die te maken kan hebben met websites, reclame of communicatiecampagnes, interne communicatie binnen een bedrijf of een andere baan waarbij men kennis van communicatie in kan zetten. Communicatiestudenten hebben ook economische vakken en houden van slimme manieren om geld te verdienen. Veel oud studenten bieden dus hun samenvattingen of uittreksels aan op Knoowy.