Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge en Marco Oteman en download het direct om beter te studeren.
Dit is een samenvatting van het HELE boek 'Inleiding organisatiekunde'. Inclusief een duidelijke inhoudsopgave en paginanummering, zo vind je snel het onderwerp wat je nog moet doornemen.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Businessmodel Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco OtemanEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde (2016). De samenvatting bevat ook alle belangrijke plaatjes, tabellen en schema's.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Macro OtemanInleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey, waarmee het zich onderscheidt van andere inleidingen in de organisatiekunde.
Hogeschool Utrecht / Business Management / Bedrijfskunde Inleiding organisatiekunde door Loek en Berge en Marco OtemanEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde (2016). De samenvatting bevat ook alle belangrijke plaatjes, tabellen en schema's.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Macro OtemanDit is een samenvatting van het HELE boek 'Inleiding organisatiekunde'. Inclusief een duidelijke inhoudsopgave en paginanummering, zo vind je snel het onderwerp wat je nog moet doornemen.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Businessmodel Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco OtemanEen zeer uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding Organisatiekunde' van Marc Oteman en Loek ten Berge. Geschreven op de vijfde druk uit 2013. ISBN: 978 90 469 0368 1
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Marc Oteman en Loek ten BergeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenBoek: Inleiding organisatiekunde Schrijvers: Loek ten Berge en Marco Oteman m.m.v. Johan van Kooten 6de, herziene druk
Hogeschool Utrecht / Facility Management / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco Oteman m.m.v. Johan van KootenEen samenvatting van het hele boek inleiding organisatiekunde. Deze wordt bij veel management opleidingen gebruikt bij het van bedrijfskunde.
Hogeschool Utrecht / Facility Management / Bedrijfskunde Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco OtemanSamenvatting voor het vak Bedrijfskunde (boek Inleiding Organisatiekunde), bevat de hoofdstukken 1 tot en met 9.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco Oteman m.m.v. Johan ten BergeDit is een samenvatting van het boek 'Inleiding Organisatiekunde' of terwijl, het vak Bedrijfskunde.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge, Marco OtemanSamenvatting boek Inleiding Organisatiekunde. Duidelijke samenvatting van alle hoofdstukken. Ongeveer 30 bladzijdes
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loen ten Berge en Marco OtemanTijdens de les bedrijfskunde, aan de Hogeschool Utrecht, is het 7S-model uitgebreid besproken. Alle zeven onderdelen zijn per week uitgelicht. In deze samenvatting staan aantekeningen over strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values.
Hogeschool Utrecht / Facility Management / Bedrijfskunde Inleiding organisatiekunde door Inleiding organisatiekundeInleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.