Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marktonderzoek - Mirjam Broekhoff, Roelof Kooier en download het direct om beter te studeren.
Goede samenvatting van 3 hoofdstukken uit het boek + hoorcolleges van de HU
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Research Marktonderzoek door Mirjam Broekhoff, Roelof KooierVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
R. Kooiker en M.A. Broekhoff hebben het basisboek Marktonderzoek geschreven. Om je in dit onderzoeksproces op weg te helpen, wordt er uitgelegd hoe je data moet verzamelen en analyseren. Dit boek is een echte aanrader voor studenten die een marktonderzoek moeten doen naar aanleiding van hun stage of afstuderen, wat zoal voorkomt bij de studies Retail Management, Commerciële economie en Small Business.
De recente negende editie is dusdanig geactualiseerd dat er ook informatie is toegevoegd over social media research, Google Analytics en Google Trends. De tussenopdrachten en de theorie sluiten goed aan bij de nieuwste versie van SPSS.