Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marketing de essentie - Philip Kotler en Gary Armstrong en download het direct om beter te studeren.
Een uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongEen uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary Armstrongsamenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
HAN University of Applied Sciences / Bedrijfseconomie / marketing marketing de essentie door Kotler & ArmstrongSuper handig in combinatie met een samenvatting om te oefenen voor het examen. Veel van deze vragen kwamen bij mijn opleiding (Bedrijfskunde en agribusiness) ook letterlijk terug in de tentamens; succes gegarandeerd!
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Marketing Marketing de essentieVolledige en overzichtelijke samenvatting voor Marketing. Ik had een voldoende voor dit vak gehaald in de 1e kans, dus als jij deze samenvatting een paar keer leest heb je ook een voldoende gehaald. De samenvatting van Marketing de essentie bestaat uit de ...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongSamenvatting marketing, de essentie hoofdstuk 7 t/m 10 Vak: marketing en verkoop niveau: HBO Leerjaar: 1 Gemaakt op: 29-3-2022 De samenvatting is gemaakt naar aanleiding van de lessen en de presentaties. Duidelijk om te leren
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing en Verkoop Marketing, de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenH1 t/m H3, H5 t/m H10. Samenvatting van het boek: Marketing, de essentie.
HAN University of Applied Sciences / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing de essentieMarketing de Essentie Klaar met het suffe leren vanuit een boek, dat snap ik! Gebruik naast het vele leren nu flashcards! Met deze kaartjes kun je actief de begrippen leren! Leer de begrippen door middel van ze uit je hoofd op te stappen, daarnaast kun j...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De EssentieMarketing de Essentie! 60 Oefenvragen over algemene economie. Test je kennis voor je tentamen! Leer alle stof die je moet weten en test je kennis! Veel succes met het leren!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongUitgebreid overzicht van de begrippen uit het boek 'Marketing, de essentie'. Handig voor het leren van tentamens, maar ook ter controle tijdens de les. Veel gebruikt bij het leren voor tentamens voor het vak marketing bij de opleiding bedrijfskunde & agrib...
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Marketing Marketing de essentiesamenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentieSamenvatting hoofdstuk 1 t/m 10 van het boek 'Marketing, de essentie' (13e druk). Hoofdstuk 4 is niet behandeld.
Hogeschool Inholland / Bedrijfseconomie / Marketing & Ondernemen Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary Armstrongeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieSamenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
HAN University of Applied Sciences / Logistiek en Economie / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongSamenvatting hoofdstuk 1 t/m 10 van het boek 'Marketing, de essentie' (13e druk). Hoofdstuk 4 is niet behandeld.
Hogeschool Inholland / Bedrijfseconomie / Marketing & Ondernemen Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongEen samenvatting van het boek Marketing, de essentie van Philip Kotler. De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1,2,3,5.1,6,7,8,9,10,11 en 12
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongDit document is een samenvatting van Marketing De Essentie H1, H3, H5, H6, H7, extra stof over de SWOT en een samenvatting die in de les is gegeven. Dit was de stof voor het 1e tentamen van Food & Business op de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de essentie door Philip KotlerEen samenvatting van het boek Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong. Hoofdstuk 1, 3 & 5 t/m 10 zijn samengevat. Dit is alles voor het tweede deeltentamen van Marketing en Organisatie.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfseconomie / Marketing en Organisatie Marketing de essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongMarketing de essentie, 10e editie, Philip Kotler, Gary Armstrong
HAN University of Applied Sciences / Facility Management / Marketing de essentie Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongDit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de Essentie door Philip Kotler, Philip Kotlre, Gary Armstrong
In het studieboek Marketing de essentie brengen P. Kotler en G. Armstrong studenten uit het hoger onderwijs alles bij omtrent de basis van marketing. In het boek komen marketingbegrippen zoals strategie, marktonderzoek, koopgedrag, prijsbeleid en marketingcommunicatie aan de orde. In heldere taal wordt uitgelegd wat de begrippen inhouden. Aan de hand van voorbeelden en duidelijke illustraties wordt de theorie toegepast op de praktijk.
Door de jaren heen is het boek een aantal keer vernieuwd met de meest actuele technieken en mogelijkheden. In een digitale wereld nemen de mogelijkheden om via internet producten en diensten te promoten toe. De laatste druk neemt deze nieuwe inzichten mee. Let bij de aankoop van een samenvatting op Knoowy goed op welke druk het betreft.