Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 10. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave).
Windesheim / Commerciële Economie / International Business Internationaal Ondernemen door Radha Jethu-Ramsoedh, Maud HendrickxUitgebreide samenvatting van het boek 'Consumentgedrag, de basis 5e druk '. Inclusief foto's, voorbeelden en inhoudsopgave. De hoofdstukken 10, 11 en 12 zitten niet in de samenvatting.
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door Andre WeberPrincipes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongGoede samenvatting van het boek Ethiek en Economie voor het vak Ethiek en MVO. Heeft mij een 9,2 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek en MVOGoede samenvatting van het boek Management incl. aantekeningen colleges. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / ManagementtheorienEen duidelijke samenvatting met alle hoogtepunten van het boek 'Hoofdlijnen Nederlands Recht' van Prof. Mr. C.J. Loonstra. Dit betreft de 13e druk en is dus actueel.
Windesheim / Commerciële Economie / Inleiding RechtVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen duidelijke samenvatting van het hele boek, inclusief de figuren uit de tweede editie. Zonder figuren is de samenvatting 22 pagina's. Mijn cijfer was een 7,8! Auteurs: Willem van Putten, Annette Schenk, Willem Zeijl Boek: Sales- en accountmanagement
Windesheim / Commerciële Economie / Verkoopmanagement Sales en accountmanagement door Willem van Putten, Annette Schenk, Willem ZeijlGoede samenvatting van de colleges Consumentenrecht & Ethiek. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentenrecht en EthiekDit is een goede samenvatting van de colleges Online Marketing.
Windesheim / Commerciële Economie / Online MarketingUitstekende samenvatting van de colleges van State of the Art Marketing. Heeft mij een 10 opgeleverd! Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / State of the Art MarketingEen duidelijke samenvatting van H1, H2, H7, H9, H10, H11 en H12 van het boek, inclusief de belangrijke figuren. Mijn cijfer was een 7,6!
Windesheim / Commerciële Economie / Inkoopmanagement Professioneel inkopen door C.J. GeldermanEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H9 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de twaalfde druk. Mijn cijfer was een 8,1! Auteur: C.J. Loonstra ISBN: 9789001862831
Windesheim / Commerciële Economie / Recht Hoofdlijnen Nederlands Recht door C.J. LoonstraAls de stof op de eerste pagina overeenkomt met de stof die jij moet leren, is deze samenvatting alles wat je nodig hebt! Mijn cijfer was een 7,9! Gaat over een deel van het boek 'Wat is onderzoek?' van Nel Verhoeven.
Windesheim / Commerciële Economie / Onderzoek Wat is onderzoek door Nel VerhoevenEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H14 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de achtste druk. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 1 & Marketing 2 Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H6 van het boek, inclusief alle belangrijke figuren uit de 6e druk. Mijn cijfers was een 7,9!
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt en Theo PoieszEen duidelijke samenvatting van het boek in 31 pagina's, inclusief belangrijke figuren. n als extra: goede oefenvragen! Mijn cijfer was een 8,6! Auteurs: Loek ten Berge en Marco Oteman. ISBN: 9789046905234
Windesheim / Commerciële Economie / Organisatiekunde Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge en Marco OtemanEen duidelijke samenvatting van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de tweede druk. Mijn cijfer was een 7,4! Auteur: Wouter de Vries jr. en Ton Borchert ISBN: 9789001850975
Windesheim / Commerciële Economie / Diensten- en businessmarketing Essentie van dienstenmarketingmanagement door Wouter de Vries jr. en Ton BorchertEen duidelijke samenvatting van het hele boek, inclusief de belangrijke figuren van de nieuwste druk. Mijn cijfer was een 7,6! Auteurs: Radha Jethu-Ramsoedh Maud Hendrickx ISBN: 9789001850807
Windesheim / Commerciële Economie / International Business Internationaal ondernemen door Radha Jethu-Ramsoedh en Maud HendrickxUitgebreide samenvattingen van de hoofdstukken 1,2,3,5,6,7,8 & 9 van het vak Ethiek en economie.
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek en economie Ethiek en economie door WernaartUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 4, 5, 7 & 8 van het vak Verandermanagement leerjaar 3 Commercile Economie.
Windesheim / Commerciële Economie / Verandermanagement Organisatie en Verandering in de praktijk door Anton Cozijnsen