Samenvatting van hoofdstuk 1: Online Marketing, en H2: Strategie & Business Modellen. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingEen begripenlijst van het boek: Basisboek Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1, H3.2.4, H5, H9, H10
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser & Berend SikkengaDit een een samenvatting van h10 van het Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser. Alle kernpunten zijn erin verwerkt en randzaken zijn beschreven.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein VisserSamenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser & Berend SikkengaDit is een uitgebreide samenvatting die de essentie uit het boek haalt en waar ook echt alle examen eisen worden behandeld. De uitgebreide samenvatting is inclusief fotos uit het boek zodat het nog makkelijker te begrijpen is. Ik heb met deze samenvatti...
NIMA / Basiskennis Marketing / NIMA Online Marketing Basisboek Online MarketingOnline Marketing Klaar met het leren vanuit je boek? Dat is begrijpelijk! Gebruik naast het leren vanuit je boek deze flashcards! Flashcards kunnen je helpen om het leren actief en leuk te houden! Leer de begrippen alleen door middel van ze op te stampen ...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaHoofdstukken 1 2 3 5 6 9
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaSamenvatting van basisboek online marketing h12
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online marketing Basisboek online marketing door Marjolein VisserSamenvatting H8 basisboek online marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online mkt Basisboek Online marketing door Marjolein VisserGoede uitgebreide samenvatting van de stof voor het tentamen van het vak 'Mediamarketing: online'. Bevat hoofdstuk 1 t/m 13 van het Basisboek voor Online Marketing. Met het leren van deze samenvatting en de aantekeningen van de colleges heb ik een 8 voor m...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: Online Basisboek Online Marketing door Marjolein Visserdigital marketing samenvatting gemaakt door een student van het Saxion. Alles staat er in van de powerpoints en lessen. Met plaatjes en duidelijke opbouw. Bevat 40 pagina's.
Saxion / Commerciële Economie / Digital Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaCompleet met modellen. Deze samenvatting is in tekstvorm geschreven. Belangrijke woorden zijn cursief of cursief & dikgedrukt geschreven om op het einde gemakkelijk snel door te lezen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein VIsser & Berend Sikkengasamenvatting H6: klantacquisitie - bezoekers werven via eigen/verdiende kanalen van basisboek online marketing. 11 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketing