Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerjaar 2 van opleiding communicatie van de HAN in N...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Internationale marketing en communicatie Grondslagen van de marketingSamenvatting grondslagen van de marketing (9e druk). Hoofdstuk: 3.1/3.2/3.3 4.3/4.4/4.5/4.6 6.1/6.2/6.3/4
HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageIn deze samenvatting is de volgende stof samengevat: H1 Helemaal H2 2.1 t/m 2.5 H3 Helemaal H4 Helemaal H6 Helemaal H7 7.1 t/m 7.4 en 7.6 t/m 7.8 H8 8.1 t/m 8.3, 8.5 en 8.6 H12 12.1 t/m 12.5 en 12.8 H13 13.1 t/m 13.4 (van 13.2 niet 13.2.2) H14 Helemaal
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting voor het vak marketing & strategie voor de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. De informatie is afkomstig uit het boek Grondslagen van de Marketing. 10e druk. Het is een uitgebreide samenvatting en het behaalde cijfer hiermee is een...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marketing & strategie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting voor het vak marktbeleid voor de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. De informatie is afkomstig uit het boek Grondslagen van de Marketing. 10e druk. Het is een uitgebreide samenvatting en het behaalde cijfer hiermee is een 7,6.
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marketingbeleid Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting voor het vak marktverkenning voor de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. De informatie is afkomstig uit het boek Grondslagen van de Marketing. 10e druk. Het is een uitgebreide samenvatting en het behaalde cijfer hiermee is een 7,4 b...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marktverkenning Grondslagen van de marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.