Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing - Bronis Verhage en download het direct om beter te studeren.
Gedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van Grondslagen van de Marketing.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvattingen van de hoofdstukken 4,6,7 en 8. Deze stof behoorde bij het vak Marketing van kwartaal 2.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Grondslagen van de Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvatting van het eerste hoofdstuk uit het boek: Grond slagen van de Marketing.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Market Environment Grondslagen van de Marketing door VerhageHoofdstukken 1, 2 , 3 en 6 zijn in verwerkt. In totaal 9 bladzijdes. Deze samenvatting is zeer handig om te leren voor je marketing examen (Blok 1). Ook heb ik tips gegeven hoe je bepaalde theorieën beter kan onthouden. Succes met leren! Vervolg van dit s...
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.