Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing en download het direct om beter te studeren.
Duidelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing, de 8e druk.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de marketingDeze samenvatting bevat alle schema's en tabellen, alle betekenissen van begrippen en voorbeelden zodat je het beter begrijpt. Deze samenvatting zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op je tentamen.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de Marketing door Prof.dr.Bonis Verhageeen samenvatting van het boek 'de grondslagen van de marketing'. de hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,9,12,13
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / marketing en strategie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageHierbij de samenvatting van marketing en strategie van het boek Grondslagen van de Marketing, veel succes met jullie tentamen(s)!
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing en Strategie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.