Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van hoofdstuk 1 + 5 t/m 11 van consumentengedrag,. 7e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragUitgebreide samenvatting van het boek consumentengedrag (7e druk). Hierin worden H1, 5 t/m 11 behandeld.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragIn deze samenvatting worden hoofdstuk 1, 6, 7, 8, 9, 10 en 11 uitgebreid behandeld. Door de overzichtelijke structuur, is het eenvoudig te leren. De samenvatting is aangevuld met aantekening van de hoorcolleges. De belangrijkste stof is behandeld en wordt ...
Fontys Hogescholen / Small Business en Retail Management / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting van het boek Consumentengedrag van Solomon van hoofdstuk 1 tm h9 en h13
Fontys Hogescholen / International Business and Languages / Consumentengedrag Consumentengedrag door SolomonSamenvatting voor het vak consumentengedrag voor de opleiding IBL.
Fontys Hogescholen / International Business and Languages / consumentengedrag Consumentengedrag door Michael SolomonVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.