Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marktonderzoek - Roel Kooiker, Mirjam Broekhof en download het direct om beter te studeren.
Deze samenvatting bevat de hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek Marktonderzoek van Kooiker. De samenvatting is gebaseerd op de negende druk van het boek. Ik moest dit boek leren voor het vak 'Methoden en Technieken' en voor het vak 'Market Insight Management' b...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Methoden en Technieken + Market Insight Management Marktonderzoek door Roel Kooiker, Mirjam BroekhofDeze samenvatting bevat de hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek Marktonderzoek van Kooiker. De samenvatting is gebaseerd op de negende druk van het boek. Ik moest dit boek leren voor het vak 'Methoden en Technieken' en voor het vak 'Market Insight Management' b...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Methoden en Technieken + Market Insight Management Marktonderzoek door Roel Kooiker, Mirjam BroekhofUitgebreide samenvatting van het boek 'Marktonderzoek' van R. Kooiker.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marktonderzoek Marktonderzoek door R KooikerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
R. Kooiker en M.A. Broekhoff hebben het basisboek Marktonderzoek geschreven. Om je in dit onderzoeksproces op weg te helpen, wordt er uitgelegd hoe je data moet verzamelen en analyseren. Dit boek is een echte aanrader voor studenten die een marktonderzoek moeten doen naar aanleiding van hun stage of afstuderen, wat zoal voorkomt bij de studies Retail Management, Commerciële economie en Small Business.
De recente negende editie is dusdanig geactualiseerd dat er ook informatie is toegevoegd over social media research, Google Analytics en Google Trends. De tussenopdrachten en de theorie sluiten goed aan bij de nieuwste versie van SPSS.