Het is een samenvatting van het boek conversation company. Deze samenvatting heeft mij goed geholpen bij de module waarbij het boek als literatuur werd gegeven.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Conversation CompanySamenvatting van het boek 'Introductie Basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie' voor finance-gerelateerde vakken.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Finance Introductie Basisbegrippen bedrijfseconomie bedrijfsadministratie door A HeezenSamenvatting van het hele boek inclusief afbeeldingen. Tentamen over het hele boek gehaald met deze samenvatting.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales Wat is een bedrijf door Rienk StuiveHeldere samenvatting voor het vak/boek Strategische Marketing. Geschikt voor studie alsmede geïnteresseerde.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische MarketingBasis ethiek en Moraliteit en deugden
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Ethiek Ethiek de basis door Wieger van DalenDe 11 belangrijkste pagina's op een voldoende voor de 'Strategisch Marketing Management' tentamen! Alle modellen en berekeningen zijn erin verwerkt. De punten die hierin zijn verwerkt, worden in alle SMM tentamens gevraagd. Succes met je tentamen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategisch Marketing Management Strategische Marketing Planning door KJ AlsemVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van het boek 'Essentie van communicatie' (Marketingcommunicatie)
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Essentie van Communicatie door Wil MichelsAantekeningen voor studenten op de Hogeschool van Amsterdam voor het van SPSS
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / SPSSAlgemene Economie proeftentamen + antwoorden.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Algemene Economieeen samenvatting van het hele boek
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie /Met deze samenvatting heb ik het Internationale (INE) tentamen in 1x gehaald!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Internationale Economie (INE)Samenvatting boek Principes van marketing Hoofdstuk 1 t/m 6
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / marketing marketing in omslag door PearsonBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activeren door Wim LagaeOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van Marketing door Philip KotlerStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanning door Karel Jan AlsemCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanning door karel jan alsemTe gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijHele boek samengevat. Tentamen behaald met een 7.1. Zowel te gebruiken voor de Commerciële economie en de sportmarketing. Boek: management en organisatie van Marcus en van Dam. ISBN: 9789001809676
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Organisatie en Management Organisatie en Management door Jos Marcus en Nick van Dam