Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek marketingcommunicatie - Esther de Berg & Rutger Mackenbach en download het direct om beter te studeren.
Hier vind je een samenvatting van het volledige boek Basisboek Marketingcommunicatie van Esther de Berg & Rutger Mackenbach. #marketing #marketingcommunicatie #positionering #imago #communicatie
Windesheim / Communicatie / Marketingcommunicatie Basisboek marketingcommunicatie door Esther de Berg & Rutger MackenbachDit is een uitgebreide samenvatting waarvan ik van de 390 pagina's de samenvatting heb teruggebracht tot 107 pagina's.
Windesheim / Communicatie / Basisboek Marketingcommunicatie door Esther de Berg, Elyn Doornenbal, Werner Kleiss, Gabriëlle Kuiper, Rutger MackenbachVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHet studieboek Basisboek Marketingcommunicatie van auteur Ester de Berg is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die zich willen verdiepen in instrumenten die een organisatie in kan zetten voor marketingcommunicatie. Het boek behandelt zowel online als traditionele media en er wordt aandacht besteed aan onder andere de volgende marketingcommunicatie-instrumenten: persoonlijke verkoop, sales promotions, sponsoring, public relations en interactiemarketing. Daarnaast bevat het studieboek tevens informatie over consumentengedrag en het opzetten van een marketingcommunicatieplan. In het boek wordt de theorie ondersteund met diverse actuele voorbeelden en illustraties. Het boek wordt met name gebruikt bij de opleidingen Communicatie, Small Business en Retail Management en Commerciële Economie.