- Je bekeek:Samenvatting Grondslagen van de marketing H12 Prijsbeleid
- Geüpload door:xninax
- Studie: Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing
- Boek:Grondslagen van de marketing door Bronis Verhage
- 25 pagina's
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 1 Wat is marketing? uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 3 Marketingomgeving uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 4 Koopgedrag uit deel 2 Analyseren van de markt.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 8 Productontwikkeling en dienstenmarketing uit deel 3 Productbeslissingen
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 7 Productmanagement en merkbeleid uit deel 3 productbeslissingen.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 9 Marketingcommunicatiestrategieën uit deel 4 promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingCollege aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Marketing. Bachelor Facility Management. Eerste jaar. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat een tentamen vraag kan zijn. Naast de college aantekeningen wordt er ook pe...
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 5 Prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 13 Distributiebeleid uit deel 6 Distributiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingCollege aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Marketing 2. Bachelor Facility Management. Tweede jaar. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat een tentamen vraag kan zijn. Naast de college aantekeningen wordt er ook ...
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid met uitzondering van de paragrafen: 12.5.1, 12.6.3, 12.6.4, 12.7.1 t/m 12.7.6 en 12.8.6. Uit deel 6 prijsbeslissingen.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / financieel management 2 Grondslagen van de marketingEen uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketing Grondslagen van de MarketingUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing