Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag - Jeske Nederstigt en Theo Poiesz en download het direct om beter te studeren.
Een duidelijke samenvatting van H1 t/m H6 van het boek, inclusief alle belangrijke figuren uit de 6e druk. Mijn cijfers was een 7,9!
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt en Theo PoieszSamenvatting van hoofdstuk 1 + 5 t/m 11 van consumentengedrag,. 7e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragUitgebreide samenvatting van het boek consumentengedrag (7e druk). Hierin worden H1, 5 t/m 11 behandeld.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragSamenvatting van het vak consumentengedrag. Hoorcolleges en stof uit het leerboek, samengevat. Bestand inclusief beeldmateriaal (schema's, grafieken enz.)
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszConsumentengedrag Jeske Nederstigt & Theo Poiesz (H1, H5 t/m H13) Misschien een paar spellingsfouten, maar verder prima in orde!
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszGoede samenvatting van de eerste twee hoofdstukken van het boek Consumentengedrag.
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske NederstigtVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het 1e jaar vak consumentengedrag van Commerciele Economie
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragGedetailleerde samenvatting van het boek Consumentengedrag (HST 1, 2, 4, 5, 6, 17)
Saxion / Commerciële Economie / Consumenten Psychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszSamenvatting Consumentengedrag 1A Commerciële economie 1e jaar, hoofdstuk 1 t/m 6 & 17
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting consumentengedrag 1B hoofdstuk 7 t/m 12 Commerciële economie 1e jaar
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting consumentengedrag 5e druk Auteurs: Drs. Jeske Nederstigt en Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Prof. dr. Th.B.C. Poiesz en Drs. Jeske Nederstigtconsumentengedrag hoofdstuk 3 in deze samenvatting
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / consumentengedrag Consumentengedrag door Michael SolomonUitgebreide samenvatting voor het vak consumentengedrag, samenvatting aan de hand van het boek en de uitleg in de lessen. Powerpoints uit lessen 1, 2 en 3.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske NederstigtSamenvatting van het boek consumentgedrag van Jeske Nederstigt & Theo Poiesz. De samengevatte hoofdstukken zijn: H7, 8, 9, 10, 11 & 12.
Saxion / Commerciële Economie / Consumentenpsychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszHoofdstukken 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door A.T.A.M. Nederstigt, Th.B.C. PoieszAantekeningen van de hoorcolleges van Consumenten psychologie in het eerste jaar van Commerciële Economie blok 2. Het zijn uitgebreide aantekeningen die zeker handig zijn.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Consumenten Psychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo Poieszsamenvatting deel 1 consumenten psychologie. Te gebruiken voor Commerciële economie en sportmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Consumenten psychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.