Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser, Berend Sikkenga en download het direct om beter te studeren.
Online Marketing Klaar met het leren vanuit je boek? Dat is begrijpelijk! Gebruik naast het leren vanuit je boek deze flashcards! Flashcards kunnen je helpen om het leren actief en leuk te houden! Leer de begrippen alleen door middel van ze op te stampen ...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaGoede uitgebreide samenvatting van de stof voor het tentamen van het vak 'Mediamarketing: online'. Bevat hoofdstuk 1 t/m 13 van het Basisboek voor Online Marketing. Met het leren van deze samenvatting en de aantekeningen van de colleges heb ik een 8 voor m...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: Online Basisboek Online Marketing door Marjolein VisserAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.