Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principles of marketing - Kotler & Armstrong en download het direct om beter te studeren.
Principles of Marketing by Armstrong & Kotler Chapter 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 19 International Business
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing Principles of Marketing door Kotler & ArmstrongNederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
Maastricht University / International Business / Principles of Marketing door Lloyd C. Harris & Nigel PiercyThis is a summary for the course International Marketing for International Business at the University of Groningen. The document contains thorough summaries for chapters 8 to 16 of the book Principles of Marketing, seventh edition by Philip Kotler and Gar...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing for IB Principles Of MarketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Principles of Marketing van Philip Kotler is het meest gebruikte boek over marketing. Het boek legt
uit hoe je de waarde kunt creëren om relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Om
marketing tot leven te brengen, staat dit boek vol met interessante voorbeelden, verhalen en
marketingmethoden over echte bedrijven, zoals Amazon. Daarnaast is online marketing volledig
geïntegreerd. Dit heeft een meerwaarde om je op een innovatieve, maar ook praktische. plezierige
en actieve manier kennis te laten maken met moderne marketing.
Deze internationale, Engelstalige editie wordt in Nederland op veel HBO opleidingen gebruikt. Op Knoowy zijn ook samenvattingen te vinden van het Nederlandstalige boek Principes van Marketing.