Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principles of marketing - P. Kotler, G. Armstrong en download het direct om beter te studeren.
Summary Marketing, Principles of Marketing, all information for Marketing 1 Midterm, everything you need to know about marketing for the midterm is in here, all information from the book, slides and lecture is in here
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing Principles Of Marketing door P. Kotler, G. ArmstrongSummary Principles of Marketing, all information needed for the final test is here, everything from the slides, lectures and the book that you need to know. This document is all you need to get a good grade from Marketing 1.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing 1 Principles Of Marketingthis is a summary of all the lectures of marketing. this subject is given in term 2 of the first year's bachelor Economics & business economics. it covers al the important information needed to prepare for the final exam.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Economics & Business economics Principles Of MarketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Principles of Marketing van Philip Kotler is het meest gebruikte boek over marketing. Het boek legt
uit hoe je de waarde kunt creëren om relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Om
marketing tot leven te brengen, staat dit boek vol met interessante voorbeelden, verhalen en
marketingmethoden over echte bedrijven, zoals Amazon. Daarnaast is online marketing volledig
geïntegreerd. Dit heeft een meerwaarde om je op een innovatieve, maar ook praktische. plezierige
en actieve manier kennis te laten maken met moderne marketing.
Deze internationale, Engelstalige editie wordt in Nederland op veel HBO opleidingen gebruikt. Op Knoowy zijn ook samenvattingen te vinden van het Nederlandstalige boek Principes van Marketing.